Friday, October 21, 2016

Korrelasie Trading - Basiese Idees En Strategieë

Korrelasie Trading - Basiese idees en strategieë Korrelasie Trading - Basiese idees en strategieë Korrelasie Trading - Basiese idees en strategieë Haai almal. 'N ambisieuse titel inderdaad! Ek wil soveel as moontlik inligting te konsolideer oor die onderwerp binne hierdie draad. die werke! Oor die volgende paar poste sal ek probeer om my eie nederige gedagtes / idees oor Forex Korrelasie deel en sal soveel terugvoer en insette waardeer as moontlik om my studies te help. Ek gaan nie om te probeer om te bepaal waar hierdie draad lei, maar ek is hopelik dat dit 'n paar groot idees, verwysings en & quot sal red; Gems & quot; vir ons almal om te neem in ons Trading. Om te dinge begin in volgende post ek gaan bespreek die vernaamste 8 geldeenhede en hoe ek gevind het is hulle geneig om te kommunikeer met mekaar en as daar enige eenvoudige reëls wat ons kan leer uit hierdie om ons handel te help. Ek sal ook 'n aanduiding ek gebruik om te bepaal hoe die 8 Geldeenhede presteer heg wat ek sou graag wou verder te ontwikkel en uit te brei met iemand se hulp Begin asseblief die toevoeging van kommentaar / versoeke en natuurlik enige verwysings of drade wat voordelig sou wees om gekoppel in hierdie een verskonings indien enigiets verkeerd in hierdie eerste post gegaan. Ek hav'nt veel voor gepos en dit is my eerste poging om 'n draad. meer môre - tyd en werk dit toelaat! __________________ Trading forex strengthmeters vir 15 jaar. Sê nee vir boelie by T2win. skakels na my vry aanwysers trade2win / borde / vore. ml # post2443624 Caveat trade2win / borde / vore. ml # post2535474 G8 geldeenheid indekse trade2win / borde / vore. ml # post2559846 [B] Korrelasie Trading - Basiese idees en strategieë Korrelasie Trading - Basiese idees en strategieë Die Forex Familie en hul eienskappe. Ok Lunch ...... (beslis nie vir papperds in my boek) Ek dink ek het hierdie het al in korrekte wyse ek bedoel. Ek sal dit reg te stel as ek 'n fout te vind Verskonings vir politieke korrektheid onder - ek het probeer om vinkel wat is 'n mooi "droë" post. Ontmoet die familie Sterling (Red) Vlugtige bietjie varmit, hoofsaaklik "haat" (dws negatiewe korrelasie) die jen en dollar $ Nie absolute vriende (dws positiewe korrelasie) met enigiets anders (in my beskeie mening) dalk meer vriendelik en loop met die Europese geldeenhede as enigiets anders - maar veel meer wisselvallig so moenie gebyt. Nie Forex-wyse enige verhoudings dit is waarskynlik te danke aan die negatiewe korrelasie om die dollar $ en die Jen - so onder verwys na die kommentaar Euro (Blue) Minder wisselvalligheid as die meeste weer sou ek sê, in die eerste plek "haat" (dws negatiewe korrelasie) die jen en dollar $. Sy beste maat (dws positiewe korrelasie) is die Swissie en hulle gaan die meeste plekke saam in my opinie. Nie Forex-wyse enige verhoudings dit waarskynlik verband meer om die negatiewe korrelasie met die dollar $ en die Jen - so onder verwys na daardie SwissFranc (Grey) Alle hierbo gesê in die Euro kommentaar ... Swissie (in my opinie) toon laagste wisselvalligheid vlakke van al die Grand Slam-toernooie die meeste van die tyd ... nuttig vir verhandeling teen 'n hoër wisselvalligheid geldeenhede AUS $ (Goud) Gday maat .......Dit kan nie staan ​​die dollar $ en die Yen, en moet 'n baie met sy bure (NZ $), maar skynbaar nie genoeg as jy betroubaar op sal handel partytjie ... lief vir om hard party met 'n hoë rentekoerse wat aangebied word in vergelyking met die ander hoofvakke. Nie Forex-wyse ....... "Lief" Gold (positiewe korrelasies), maar genoeg om 'n betroubare handel oor (?) NZ $ (hellblau) Dieselfde verhoudings as sy naaste bo ... ..is ook lief vir hoë rentekoerse ....... Jen (Geel) Vlugtige en veral "haat" alle geldeenhede (dws negatiewe korrelasies), behalwe die USD $, wat oor die algemeen beweeg in dieselfde rigting (maar VS $ is oor die algemeen minder wisselvallig). Mense verkoop dit in waargeneem tye van 'n groter risiko / geleentheid, want dit het die laagste rentekoerse daar buite. dan kan hulle koop 'n hoë yielders (AUS $ en NZ $) Nie Forex-wyse Dit "haat" (negatiewe korrelasie) mees aandeelindekse en kommoditeite. Handelaars verkoop Yen (die drahandel) om hierdie (en omgekeerd) te koop ....watch dit teenoor die Amerikaanse Stock indekse vir die naaste (negatiewe) korrelasies CAD $ (bruin) Moeilik om hierdie een vaspen - behalwe beweeg oor die algemeen negatief tot US $ en Jen Nie Forex-wyse ....... "Lief" Crudeoil (positiewe korrelasie), maar genoeg om handel te dryf betroubaar op (?) USD $ (Groen) Die "Daddy" of die res van die oproerige forex familie daarvan hou of nie. "Haat" alle geldeenhede (dws negatiewe korrelasies), behalwe die Jen. wat oor die algemeen beweeg in dieselfde rigting (maar die VSA $ is oor die algemeen minder wisselvallig). Mense verkoop dit in waargeneem tye van 'n groter risiko / geleentheid (dit is die groot belang reserwe geldeenheid vir die meeste lande) Counter-wyse handelaars sal dit koop as 'n veilige hawe wanneer hulle storting alles en risiko aptyt val ...... algemeen storting die hoë yielders (AUS $ en NZ $) Nie Forex-wyse Dit "haat" (negatiewe korrelasie) mees aandeelindekse en kommoditeite. Watch dit teen Gold veral vir 'n paar groot (negatiewe) korrelasie Speel. Ek sal voorbeelde van die bogenoemde gedrag so gou as wat ek kan publiseer. maar net laai die FXCorrelator aanwyser jouself en kyk na die sepie ontvou weer en weer op enige tydraamwerke of MA / Delta variasies wat jy gekies het ...... soooooo ... ..how kan ons pas dit toe op om geld te maak? Dis hoekom ek hierdie draad begin ...... ..so enige antwoorde / kommentaar wat daar asseblief. __________________ Trading forex strengthmeters vir 15 jaar. Sê nee vir boelie by T2win. skakels na my vry aanwysers trade2win / borde / vore. ml # post2443624


No comments:

Post a Comment