Friday, October 21, 2016

Vrae Mutual Fondse

Vrae Mutual Fondse Q1) Ek het 'n handel rekening met HDFC sekuriteite. Hoe kan ek transaksies in onderlinge fondse? Ans) Jy moet 'n aanlyn toestemmingsvorm of die fisiese BSE / NSE voorreg vorm invul. Klik hier om te registreer Q2) Hoe kan ek registreer vir die aanlyn MF platform as ek 'n handel rekening met HDFC sekuriteite? Ans) Jy kan registreer vir hierdie diens aanlyn deur jou rekening waarmerking deur gebruikersnaam en wagwoord. Q3) Hoe sal ek weet of ek geregistreer het vir hierdie diens? Ans) As jy 'n geregistreerde kliënt, sodra jy aanteken op jou handel rekening, sal die Mutual Tab Fonds in staat gestel word op die boonste paneel van jou handel tuisblad soos in die prentjie hieronder. Q4) Sal ek 'n aparte Bynaam en wagwoord vir online beleggings Mutual Fonds vereis? Ans) Geen van die gebruiker naam en wagwoord sal dieselfde wees as jou handel rekening. V5) Wat is die onderlinge fonds diensaanbieding beskikbaar met HDFC sekuriteite? Ans) Jy kan koop of los eenhede van onderlinge fondse. Jy kan ook bykomende aankoop van onderlinge fonds skemas deur hierdie aanlyn platform. Die eenhede sal toegeken aan jou Demat rekening. V6) Wat is verskil tussen Vars aankoop en Bykomende aankoop? Ans) waarde vir 'Fresh & rsquo; aankoop dui die bestellingen wat vir die geselekteerde skema geplaas vir die heel eerste keer. Waarde vir 'Bykomende & rsquo; aankope enige inkrementele aankoop van eenhede van dieselfde skema, wat reeds beskikbaar is in jou Demat rekening is. Validering van vars en addisionele aankope gedoen by die Exchange vlak. In hierdie geval, die aanvaarding verwerping van die transaksie tipe vars en addisionele aankoop-is ook gedoen deur ruil. Q7) Kan ek eenhede van alle onderlinge fonds skemas koop aanlyn? Ans) Alle AMCS en sy Skemas geaktiveer is op die uitruil maw NSE en BSE kan gekoop word deur die aanlyn-platform. Op die oomblik is, kan jy kies uit meer as 5000 skemas oor 37 AMCS. Jy kan ook die aankoop van eenhede in verskillende kategorieë fonds soos aandele, skuld, likiede fondse ens Q8) Wat is die minimum en maksimum bedrag vir die aankoop skemas Mutual Fonds? Ans) Die minimum en maksimum bedrag toegelaat deur die ruil vir 'n bevel teen die besonder skema kan gesien word in waarde vir 'Skema besonderhede & rsquo; van 'n bepaalde skema in die NAV horlosie. V9) Hoe kan ek dra bestaande MF eenhede om my Demat rekening? Ans) 1. Jy moet die Conversion Form (CRF) in te dien, saam-met die rekeningstaat (SOA), wat jou MF Holdings enlists. 2. Die kliënt indiening van die CRF moet verklaar om DP dat eenhede gehou is in sy / haar naam, hulle is nie in Demat vorm nog, en geen sertifikate word uitgereik teen hierdie eenhede (Nota: Hierdie self-verklaring is vervat in die CRF) . 3. Die kliënt moet 'n aparte CRF te dien vir verskeie SOAS, wat verskillende Skema name en ISINs, gehou onder dieselfde folionommer. 4. Die kliënt moet 'n aparte CRF voorlê vir elke Demat rekening gehou met die DP 5. Die kliënt moet 'n aparte CRF te dien vir toegesluit in en gratis eenhede gehou onder dieselfde ISIN. Hoe kan ek die nuutste NBW van my MF beleggings te kry? Jy sal die jongste NBW kry as die onderlinge fonds skema is by jou NBW dophoulys. Indien nie, kan jy toegang tot die nuutste NBW in die skema besonderhede. Q10) Hoe kan ek die nuutste NBW van my MF beleggings te kry? Ans) Jy sal die jongste NBW kry as die onderlinge fonds skema is by jou NBW dophoulys. V11) wat die besonderhede wat ek nodig het om voorsiening te maak vir die aankoop / verlossing van eenhede? Ans) Jy moet die naam van die onderlinge fonds en skema, Beleggingsbedrag en die aard van die aankoop te voorsien (as dit 'n nuwe inskrywing of bykomende inskrywing). Sodra die transaksie afgehandel is, sal die gedematerialiseerde eenhede word toegeskryf aan jou handel rekening. Q12) Wat is die tye vir 'n bestelling plaas? Ans) Beleggers kan bestellings tussen 09:00-15:00 plaas op al werksdae van die ruil. Bestellings buite hierdie tye sal nie aanvaar word nie. Q13) Kan ek kanselleer of die orde te verander? Ans) Ja, jy kan kanselleer of die onderlinge volgorde verander deur 15:00 op dieselfde verhandelingsdag. Q14) Hoe kry ek die bevestiging en die status van Orde? Ans) Sodra jy saam met bepalings en voorwaardes en bevestig 'n aankoop / Bykomende Koop of Redemption orde, is jou bestelling geplaas met die ruil. Die skerm sal 'n bevel verwysingsnommer vertoon. Jy kan hierdie nommer gebruik om die status van die bevel op te spoor deur middel van bestelboek. Alternatiewelik sal jy gekonsolideerde e-pos vir alle transaksies geplaas maw orde plasing aankoop / verlos / verandering en kansellasie aan die einde van die verhandeling dag kry. Hierdie waarskuwing sal aan jou e-posadres gestuur word. Vir alle suksesvolle transaksies wat jy sal 'n bevestiging nota op T + 1 dag ontvang op jou geregistreerde e-pos id. Vraag 15.) Wat is die betaling proses vir onderlinge fondse aanlyn gekoop? Ans) plasing Orde in onderlinge fonds transaksie geskied deur die bestaande aanlyn / ad hoc meganisme. Jy kan 'n bestelling net as jy genoeg geld te hou in jou rekening te plaas. In die geval van verlossing orde plasing, word die hoeveelheid wat verlos gemerk as houvas in die onderskeie Demat rekening. Q16) Hoe lank neem die toekenning proses neem? Ans) Sodra jy die orde (voor 15:00 plaas), sal dit verwerk op die NBW as op dieselfde verhandelingsdag. Dit sal egter die eenhede word toegeken aan jou rekening op T + 1 basis. In die geval van vloeibare skemas die afsnytyd vir die plasing van orde is 12.30 uur 's avonds. Vir alle ander skemas die afsnytyd is 03:00 V17) Hoe sal ek ontvang die bevestiging op toekenning van eenhede in die geval van die aankoop transaksies? Ans) Bevestiging noot met die kooptransaksie besonderhede sal gegenereer word en per e-pos aan jou geregistreerde e-pos id op T + 1 dag maw ná die lotte van eenhede. Vraag 18.) Wat sal die toepassing NBW wees as ek vandag my eenhede verlos? Ans) As jy die onderlinge fonds eenhede los voor 15:00, die NBW vir die dag sal van toepassing op die verlossing opbrengs bereken word. Vraag 19) Wanneer sal die verlossing opbrengs kry toegeskryf aan my rekening? Ans) Die krediet van verlossing opbrengs in jou bankrekening is afhanklik van die tipe nedersetting van die skema waarin jy 'n verlossing bestelling geplaas. Byvoorbeeld: in die geval van die nedersetting is van T + 1, die opbrengs sal gekrediteer in die rekening op T + 1 dag. Die tipe nedersetting vir die verlossing orde genoem in die bevestiging kennis aan u gestuur word. Q20) Sal daar enige belasting van toepassing op my verlossing opbrengs wees? Ans) Ja, Securities transaksie belasting (STT) * van 0,001% sal afgetrek word van die verlossing opbrengs van die beleggers. (* STT is heffings regering en is onderhewig aan verandering van tyd tot tyd) Vraag 21) Waar kan ek die vorige dae bestellings te sien? Ans) Vorige dae bestelling kan besigtig word vanaf die bestaande Geskiedenis skakel Tab beskikbaar op die webwerf. Daar is 'n aparte skakel beskikbaar onder die bestaande blad orde log vir Mutual Fonds & ldquo; MF orde te meld & rdquo ;. Vraag 22) Hoe bereken ek die wins verlies van my onderlinge fonds transaksies? Ans) Wins Verlies verslag is beskikbaar vir kliënte wat kragtens die Geskiedenis skakel - MF wins verlies verslag. Die verslag kan besigtig word vir 'n geselekteerde periode. Uitvoer Excel fasiliteit is ook aan die verslag af te laai. V23) Wat is die verskillende tipes vloeistof skemas? Ans) Daar is twee tipes van Liquid skema wat aangebied word deur ruil. 1. DBTCR & ndash; MF skemas met Skema kategorie as waarde vir 'DBTCR & rsquo; is vloeibare skemas met 'n minimum aankoop bedrag groter as of gelyk aan R 2 lakhs. Vir sulke skemas die huidige dag NBW sal oorweeg word terwyl die toekenning van die eenhede. Die eenhede word gekrediteer in jou Demat rekening op volgende dag d. w.z T + 1 dag. 2. HLIQD & ndash; MF skemas met skema kategorie as waarde vir 'HLIQD & rsquo; is dié skemas waarin die historiese NBW word beskou vir die toekenning van die hoeveelheid. Minimum aankoop bedrag vir sulke skemas kan minder as R 2 lakhs wees. Die eenhede word toegeskryf aan jou Demat rekening aan die einde van die dag transaksie. Q24) Hoe kan ek identifiseer DBTCR vloeibare skemas? DBTCR & rsquo; Ans) Jy kan sulke skemas te identifiseer op grond van skema kategorie as waarde vir ' wanneer jy skemas voeg in NBW horlosie / Orde plasing. In die geval van sodanige skemas waarde vir 'L1 & rsquo; is aangeheg aan skema naam. V25) Hoe kan ek identifiseer HLIQD vloeibare skemas? HLIQD & rsquo; Ans) Jy kan sulke skemas te identifiseer aan die hand van skema kategorie as waarde vir ' wanneer jy skemas voeg in NBW horlosie / einde plasing. In die geval van sodanige skemas waarde vir 'L0 & rsquo; is aangeheg aan die naam skema. Ans) Jy kan L0 bestellings Tot 12:30 op al werksdae.


No comments:

Post a Comment